0
Ostukorvis pole tooteid.

0

Tere tulemast meie poodi

×

Registreerimine

Profiili Andmed

Login Andmed

või logi sisse

Eesnimi on nõutav!
Perekonnanimi on nõutav!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
E-posti aadress on nõutav!
This email is already registered!
Salasõna on nõutav!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Reeglid ja tingimused on nõutavad!
Email or Password is wrong!

Garantii

1. ÜLDIST

1.1. Amblik vahendab müüdavatele seadmetele tootjapoolset garantiid ja garantiitoiminguid, kuid ei tee seadmetele garantiiremonti. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel tehakse garantiiremonti Amblik vahendusel maaletooja või vahetult tootjatehase kaudu.

1.2. Garantiihoolduse aluseks on Amblik poolt väljastatud arve/saateleht ja rikkumata seerianumbriga seade. Kui seadme seerianumber on rikutud või loetamatu, on hooldusesindusel või Amblik õigus keelduda tasuta garantiiremondi tegemisest.

2. GARANTIIAEG

2.1. Garantiiperiood hakkab kehtima arvele/saatelehele märgitud seadme üleandmise hetkest.

2.2. Garantiiaja pikkuse, reageerimis- ja hooldusaja kestuse määratleb maaletooja.

2.3. Kui tootega on kaasa pandud garantiitalong (täidetud/mitte-täidetud), tuleb see alles hoida.

3. GARANTIIREMONDI TEGEMINE

3.1. Garantiiremonti tehakse tootja hooldusesinduses. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel tehakse garantiiremonti Amblik vahendusel kas tarnija tehases või vahetu tootja tehases.

3.2. Kliendil tuleb garantiiremonti minev kaup toimetada autoriseeritud teeninduskeskusesse või Amblik kontorisse. Arvuti tehnika toimetamine garantiihoolduseks hooldusosakonda ja tagasi toimub Kliendi kulul. Erandiks on juhud kui seadmele kehtib on-site garantii, sellisel juhul tehakse garantiiremont seadme paiknemise kohas.

3.3. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks või seadme tootmine on lõppenud, asendab tootja või maaletooja seadme garantiikorras samaväärse või parema seadmega.

3.4. Toote garantiiremondis viibimise ajal kliendile asendusseadet ei väljastata.

4. GARANTII ALLA EI KUULU:

4.1. Kuluva iseloomuga osad (akud, tahmakassetid, trükipead, disketid, CD-plaadid, hiirematt, jmt) ning pakend ja dokumentatsioon.

4.2. Kasutaja andmed, mis on hävinud seadme kahjustamisell või garantiiremondi tagajärjel. Andmete kaitsmine ja salvestamine on kliendi kohustus.

4.3. Tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud kasutamisrikked.

4.4. Kasutamisrikked ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud seadme tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jms. tagajärjelt;

4.5. Kasutamisrikked ja füüsilised vigastused, mis on tingitud mittetöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine jms), elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest;

4.6. Kasutamisrikked ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest;

4.7. Kasutamisrikked, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest või kasutusjuhendi nõuete eiramisest (toote kasutamine tavapärasest erinevates keskkonnatingimustes).